علائم سرماخوردگی نوزاد چیه؟

۳ پاسخ

سرفه . بینی کیپ. عفونت چشم . شیر کم خوردن

نمی‌دونم منم دقیق🤦🤦 فقط میبینم دخترم عطسه داره آب ریزش بینی داره یه کم سرفه داره دارم هر ۶ ساعت پاراکید میدم تب نکنه

دختر من ک سرماخورده بود عطسه زیاااد اشک چشم نفسش هی میگرفت و بینی کیپ بود کلا

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۹ ماهگی
مامان مهراد🤍 مامان مهراد🤍 ۱۰ ماهگی
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۳ ماهگی
مامان کارن🫀 مامان کارن🫀 ۵ ماهگی
مامان دلانا🩷 مامان دلانا🩷 ۱۵ ماهگی
مامان رایان💙 مامان رایان💙 ۹ ماهگی
مامان Nafas👼🏻🩷 مامان Nafas👼🏻🩷 ۹ ماهگی
مامان دنیزم💕🥹 مامان دنیزم💕🥹 ۹ ماهگی
مامان جاوید مامان جاوید ۸ ماهگی