سلام علائم سرماخوردگی نوزاد چیه؟

۲ پاسخ

بچه من سرما خورد از من گرفت اب ریزش بینی عطسه سرفه اب از دهنش میاد خیلی کم بیحال ولی بیشترین علائم کیپ شدن بینی

منم امروز حس میکنم گلوش درد می‌کنه نمی‌دونم درست حدس زدم چون بچه بزرگم مریض شده اینم امروز خس خس میکنه سینش

سوال های مرتبط

مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان کارن🫀 مامان کارن🫀 ۵ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۶ ماهگی
مامان 🩷 دو قلو ها 💙 مامان 🩷 دو قلو ها 💙 ۱۱ ماهگی
مامان اناردون مامان مامان اناردون مامان ۱۷ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان حلما مامان حلما ۱۱ ماهگی