علائم سرماخوردگی توی نوزاد ۴ ماه چیه

۲ پاسخ

تبم هست

سرفه ، خس خس سینه ، گرفتگی بینی

سوال های مرتبط

مامان مهراد🤍 مامان مهراد🤍 ۱۱ ماهگی
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان کارن🫀 مامان کارن🫀 ۵ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۶ ماهگی
مامان 🩷 دو قلو ها 💙 مامان 🩷 دو قلو ها 💙 ۱۱ ماهگی