ببر دکتر، دختر من همه علائم رفلاکس داشت و داره، بردم متخصص و فوق گفتن رفلاکس نیست فقط زیاده خوری،با اینکه خیلی شبیه رفلاکس
مدام بالا می یاره...اگه بالا نیاره وپنهان باش به محض اینکه میخوابونی جیغش میره بالا یا یه دفعه توخواب میپره چون شیر برمیگرده به گلو بلندش کنی اروم میشه چون شیر نمی یاد به گلوش بعد بچه من هی انگار صدای شیر قورت دادن یا قرقر تو گلوش می یومد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.