خانوما علائم رفلاکس چیه چطوره؟

۲ پاسخ

ببر دکتر، دختر من همه علائم رفلاکس داشت و داره، بردم متخصص و فوق گفتن رفلاکس نیست فقط زیاده خوری،با اینکه خیلی شبیه رفلاکس

مدام بالا می یاره...اگه بالا نیاره وپنهان باش به محض اینکه میخوابونی جیغش میره بالا یا یه دفعه توخواب میپره چون شیر برمیگرده به گلو بلندش کنی اروم میشه چون شیر نمی یاد به گلوش بعد بچه من هی انگار صدای شیر قورت دادن یا قرقر تو گلوش می یومد

سوال های مرتبط

مامان زندگیم مامان زندگیم ۱۱ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۷ ماهگی
مامان یاسین مامان یاسین ۸ ماهگی
مامان donia مامان donia ۶ ماهگی
مامان مهوا جوجو🐣 مامان مهوا جوجو🐣 ۴ ماهگی
مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۱۲ ماهگی
مامان رُز💗 مامان رُز💗 ۱۷ ماهگی
مامان دیـار🍯🧸 مامان دیـار🍯🧸 ۱۷ ماهگی
مامان سامی💙 و💖 رستا مامان سامی💙 و💖 رستا ۲ سالگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱۳ ماهگی