علائم زیاد داره.یکی بالا آوردن، چ از دهن چ از بینی ،یکی خس خس کردن سینه،یکی سرفه ی همیشگی،یکی بدخواب بودن ،توی خواب پریدن و زیاد تکون خوردن ،و
والا من که دیروز بچمو بردم متخصص گاهی بالا میاورد و از دماغشم میزد بیرون در حد دو سه تا قطره شیر. دکتر گفت رفلاکس.براش دارو نوشت گفت خوب آروغش رو بگیر.بعد از شیر دادن همش بچه رو تکون ندیم.به شکمش فشار نیاریمد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.