۲ پاسخ

علائم زیاد داره.یکی بالا آوردن، چ از دهن چ از بینی ،یکی خس خس کردن سینه،یکی سرفه ی همیشگی،یکی بدخواب بودن ،توی خواب پریدن و زیاد تکون خوردن ،و

والا من که دیروز بچمو بردم متخصص گاهی بالا میاورد و از دماغشم میزد بیرون در حد دو سه تا قطره شیر. دکتر گفت رفلاکس.براش دارو نوشت گفت خوب آروغش رو بگیر.بعد از شیر دادن همش بچه رو تکون ندیم.به شکمش فشار نیاریمد

سوال های مرتبط

مامان زندگیم مامان زندگیم ۱۱ ماهگی
مامان پناه کوچولو🧸🫀 مامان پناه کوچولو🧸🫀 ۴ ماهگی