سلام رفلاکس چیه و علائم رفلاکس چیه

۶ پاسخ

تو دهنش مثل جویدن ادامس
زبونشو تند تند بیرون اوردن
با صدا شیر خوردن

خانومایی ک‌ سینه بچه هاشون صدا میداد با شیر خشک آی ار بهتر شد دیگ صدا نمیده یعنی؟؟؟؟

رفلاکس از ۴ ماهگی هم شروع میشه
پسرم از ۸ شب یه بند گریه میکنه

پسر من بالا نمی آورد اما یهو دیگه شیر نمی‌خورد موقع شیر خوردن خودش و عقب می‌کشید و گریه میکرد شکمش هم خیلی صدا میداد کلا شیر خوردنش افتضاح شده بود تب دهانش هم خیلی می‌ریخت که بردم دکتر گفت رفلاکسِ

چ چیز خیلی مزخرف،خس خس سینه نوزاد،بالا آوردن شیر،قوص دادن کمرش، اینا علائم پسر من بود ک رفلاکس داره هنوزم خوب نشده☹️

خس خس سینه
شیر بالا میاره
دلش میخواد همش شیر بخوره یا مک بزنه سینه رو
موقع شیر خوردن بدسینگی میکنه

سوال های مرتبط

مامان امیر حسن مامان امیر حسن ۱۶ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۲ ماهگی
مامان دیانا مامان دیانا ۱ ماهگی
مامان آقا یاشار_آرشام مامان آقا یاشار_آرشام ۴ ماهگی
مامان ماه قشنگم 🎀🌙 مامان ماه قشنگم 🎀🌙 ۵ ماهگی
مامان رادمهر کوچولو🫄 مامان رادمهر کوچولو🫄 ۱ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی
مامان شیرین عسل💛 مامان شیرین عسل💛 ۸ ماهگی
مامان بچم‌🩵دخترم🩷 مامان بچم‌🩵دخترم🩷 ۱۴ ماهگی
مامان المیرا مامان المیرا ۶ ماهگی
مامان NAFAS مامان NAFAS ۶ ماهگی
مامان donia مامان donia ۶ ماهگی
مامان ابولفظل و ایلیا مامان ابولفظل و ایلیا ۴ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۴ ماهگی