علایم رفلاکس یا رفلاکس پنهان چیه

۴ پاسخ

من بچم ده روزگی مشخص شد
شیربرگشته بود تو ریش سیاه میشد مدام میپرید تو گلوش نمیتونست بخوره سینش خر خر میکنه
اروغ ک میزنه بعدش ی سرفه ریزی میکنه چون میاد بالا شیر ها

خر خر بینی
پرتابی بالا آوردن
دهن پر از تف میشه
موقع شیر خوردن غر غر می‌کنه
گهگاهی درحال جوییدن چیزی تو دهنش

حالت تهوع و بالا آوردن بعد شیر خوردن
رفلاکس پنهان هم بالا نمیارن ولی موقع شیر خوردن گریه میکنن، یا اب دهنشون میاد، یا موقعی بغله روی شونه سرشو میکوبه بالا پایین

مدام چشم و صورتشو میخارونه شیر میاد تو گلوش برمیگرده و براش ناخوشاینده عموما گریه میکنه نمیتونه طولانی مدت بخوابه.مدام گشنشه و ولع مکیدن داره

سوال های مرتبط

مامان 🍼 رادوین جان🍼 مامان 🍼 رادوین جان🍼 ۳ ماهگی
مامان آقا یاشار_آرشام مامان آقا یاشار_آرشام ۴ ماهگی
مامان ماهان🌙لنا⭐️ مامان ماهان🌙لنا⭐️ ۱۰ ماهگی
مامان آریشاه مامان آریشاه ۱۶ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۴ ماهگی
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی