خانوما علائم زایمان زودرس چیه

۱۰ پاسخ

من از افته ۳۶ درد زایمان داشتم تا۳۸ رسوندم

انقباض،درد پریود شدیدی ک‌میگیرع ول میکنه پشت سر هم‌هر چند دقیقه یه بار ، درد کمر درد لگن، این دردا همیشه هستنا فقط در صورتی درد زایمانن ک هر چند دیقع یه بار بگیره ول کنه ادامه دار باشه

نترس منم ۳۷ هفته زایمان کردم خداروشکر بچم مشکلی نداشت فقط وزنش کم بود ۲ونیم البته من اصلا هیچ دردی نداشتم واسه جفت پایین عملم کردن

من دل درد درد زیر شکم هعی میگیره هعی ول میکنه) شکمم سفت میشد

الان کامله خب نگران نباش

شما دیگه بچت ماشاالله کامله زودرس نیستی که

منم دو سه روزه دائم دل درد پریودی دارم
سعی میکنم زیاد توجه نکنم
چون دو ماه آخر همه جور درد میاد سراغمون

دیگه واسه تو زودرس حساب نمیشه نگران نباش عزیزم
من پسرمو ۳۶.۶ بدنیا اوردم البته درد زایمان گرفتم و شکر خدا کامل بود

من که دارم همشو
کمردرد
انقباض
درد شکم
درد زیر شکم

تو الان زایمان کنی که دیگه زایمان زودرس نیستی

سوال های مرتبط

مامان دوتا سادات خانم مامان دوتا سادات خانم هفته بیستم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۰ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس ۱۰ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان امیرعلی💙🍼 مامان امیرعلی💙🍼 ۳ ماهگی
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 ۲ ماهگی
مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 ۱ ماهگی
مامان یکتا🩷 مامان یکتا🩷 ۱ ماهگی
مامان پناه جون مامان پناه جون روزهای ابتدایی تولد
مامان آپرانیک مامان آپرانیک هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آروند مامان آروند ۱۱ ماهگی