۱۵ پاسخ

عزیزم ۶ بگیر خوبه چون من برا دخترم گرفتم گشاد بود

شورتی بخر خیلی خوبه

پوشک زیاد سایز بزرگ نبند پاهاش پرانتزی میشه

پسر من ۱۰ کیلو ۷۰۰ پاهاش تپله سایز ۵ مولفیکس استفاده میکنم اوکیه

من 6مولفیکس میبندم

هانیز سایزش خیلی بزرگه

سایز ۶ مای بیبی استفاده میکردم کمرش اذیت میکرد، ۶مولفیکس گرفتیم بهتر بود

من مولفیکس ۴میبندم با وزن ۱۱ اوکیه شما ۵بگیر خوبه

شورتی عالیه همون ۶ اوکیه من دخترم الان نزدیک ۱۴ کیلو ۶ می‌بندم کامل اندازست
مولفیکس هم میبندم آزاد تره یکم
ولی برا بچه شما همون شورتی هم جوابه یا معمولی . فرقی تداره

اره من مولفیکس سایز ۵ میبندم

من مولفیکس ۴ میبندم پسرم ۱۱ نیم

اگه شورتی هست هفت اگه چسبی ۶

مولفیکس و مای بیبی اندازن مای بیبی شورتی بگیر براش

من ۶مای بی بی و ببم میبندم

من تازه ۵ مای بی بی میبندم

سوال های مرتبط