عزیزم ۶ بگیر خوبه چون من برا دخترم گرفتم گشاد بود
شورتی بخر خیلی خوبه
پوشک زیاد سایز بزرگ نبند پاهاش پرانتزی میشه
پسر من ۱۰ کیلو ۷۰۰ پاهاش تپله سایز ۵ مولفیکس استفاده میکنم اوکیه
من 6مولفیکس میبندم
هانیز سایزش خیلی بزرگه
سایز ۶ مای بیبی استفاده میکردم کمرش اذیت میکرد، ۶مولفیکس گرفتیم بهتر بود
من مولفیکس ۴میبندم با وزن ۱۱ اوکیه شما ۵بگیر خوبه
شورتی عالیه همون ۶ اوکیه من دخترم الان نزدیک ۱۴ کیلو ۶ میبندم کامل اندازست
مولفیکس هم میبندم آزاد تره یکم
ولی برا بچه شما همون شورتی هم جوابه یا معمولی . فرقی تداره
اره من مولفیکس سایز ۵ میبندم
من مولفیکس ۴ میبندم پسرم ۱۱ نیم
اگه شورتی هست هفت اگه چسبی ۶
مولفیکس و مای بیبی اندازن مای بیبی شورتی بگیر براش
من ۶مای بی بی و ببم میبندم
من تازه ۵ مای بی بی میبندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.