۴ هانیز
خیلی وقته ۶ میبندم براش بزرگه ولی دوست ندارم به بدنش بچسبه
مای بیبی سایز 5
ولی میخوام از 6شروع کنم
سایز ۵
سایز پنج....چهار کوچیکه
من پسرم یازدهونیم مای بیبی۶میبندم ده بود پنج میبستم رد کشش میموند
بستگی به رون های بچه داره، اگر رونش تپلی باشه، مای بیبی سایز 5، جاری من میبنده
منم تازگیا 5 میبندم
چون دیدم چند باری کثیفی پوشک زد بیرون. دیگه 5 بستم. دختر من 9 و 300 وزنش هست
سایز 5
۴ میبندم
منم 4 میبندم
سایز ۶
۴.
سایز۶میبندم
شورتی من 6 میبندم براش
4سایز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.