۱۵ پاسخ

میدونی ما خانوما توبارداری وزایمان بشدت هورمونامون مختل میشن و تغییرخلق وخومیدیم حتی گاهی افسردگی بعدزایمان داریم اماکسی مارونمیفهمه شوهرامون ازماجلوترعوض میشن بنظرم اکثریت همینجوریه توتنهانیستی

💩💩💩شده توش
البته من هم سرد شدم هم بی اعصاب

چغد میخونم میبینم هممون عین همیم بنظرم مشکل از مردای ایرانی که به درک نرسیدن زن خیلی اسیب پذیر,میشه بعد زایمان و مردا فق به فکر خودشونن مشکل اکثرا اینه

اره عزیزم شرایط منم دقیقا مثل شماست قبلا شوهرم خیلی توجه بهم میکرد الان دیگه درگیر بچه شدیم و من هر روز باهاش دعوا میکنم و میگم تو منو دیگ نمیفهمی اونم دیگه حوصله نداره توجه نمیکنه هر روز دلسرد تر از قبل بهم داریم میشیم

بعد بچه اول اوضاع یکم سخت میشه همه چیز انگار به هم میپیچه مادر ک خب اولین بچه اس بی اعصاب میشه رسیدگی به بچه و خونه براش سخته صبرش رو از دست میده مرد هم از اینک میبینه همسرش ازش فاصله گرفته و‌همیشه بی حال و بی اعصابه عصبی میشه برای همین از هم دور میشن اما رفته رفته باز همه چیز خوب میشه به شیرطی ک هر دو بخواین ک درستش کنین مثلا راجب اینک چقدر بی حوصله این خسته میشین با هم حرف بزنین سعی کنین همدیگه رو درک کنید یه تایم خاصی رو فقط برای خوتون در نظر بگیرین مثلا شب ک بچه خوابید دونفری فیلم ببینید با هم حرف بزنید اما اگ هرکی همینجوری مشغول کارش بمونه دیگ برای ابد دور میشین سرد میشین کمرنگ میشین اینجوری روحیه بچتون هم ک کم کم بزرگ میشه متوجه سردی بین پدر. مادرش میشه خراب میشه

ما هم عاشق بودیم بعد از زایمان تا۶ ماه خیلی رابطمون خراب شد از ی جایی ب بعد ب خودمون اومدیم دیدیم واسه روحیه بچه ها خوب نیست آتش بس دادیم اضافه هارو خط زدیم رفت و آمد محدود کردیم اون به فکر درآمدشه منم بچه داری خونه داری ...فعلا همه چیز سر جای خودش قرار گرفت زندگیمون اکی شد ‌...

مامان جنگ دعوا همیشه سر رابطه همش بزن بزن داریم

آخ منم

اگه یکیمون درد داشت اون یکی خودشو ب درو دیوار میزد تا خوب بشه
الان برامون هیچی مهم نیست دیگه.
نمیخوام خونه باشه

بنظر منم زندگیمون ریده شده توش

همونجور تغییر نکرده

دقیقا منم مثل شمام فقط با این تفاوت که قبل از بچه دارشدن رابطه جنسی ما خیلی بیشتز و پرشورتر بود ولی الان من اصلا میلی ندارم

نمدونم چرا قدیما میگفتن بچه بیارید خوب میشید ولی الان هر کی رو میبینم بعد بچه رابطش گند شده مام یکسال جهنمی داشتیم تازه چند ماهه خودشو جمع کرده خودمم خیلی زور زدم تلاش کردم صحبت کردم تا از خر شیطون پاینن اومد

خوبه خداروشکر حتی بهتر از قبل انگار بیشتر عاشق هم شدیم بیشتر قدر همو میدونیم توی بچه داری بهم کمک میکنیم ،بچه داری رو وظیفه من تنها نمیدونه ، هر لحظه سپاسگذار بودنمه و منم هستم
بعد از روزای سختی که گذروندیم توی دوران بارداریم الان یه لحظه نبودنش برام اندازه یکسال میگذره 🫠

همسرم همونه من به شدت بی حوصله و بداخلاق شدم

والا ما قبلشم باهم خیلی بحث داشتیم الان بیشترم شده چون بچه ها مشکلات خودشونو دارن خستگی مادر بیشتر شدن کارا هزینه ها خب اینا معمولا تاثیر میزاره ولی خب نباید خیلی بهش دامن زد

سوال های مرتبط