من مکس دارم چن سالع عالیه
کراتینه پرومکس عالیه
لیز هم ک بهترین مارک هست
من لیز دارم عالیه البته اگه بشه اصلشو پیدا کرد الان
لیز بیشتر مال کراتینس
پرومکس دارم راضیم
لیز
پرومکس
ریمینگتون
ووس
اینا عالین
مک هم خوبه
لیز و پرومکس از بهترین های اتو مو هستن
من لیز دارم عالیهههه رو دستش ندیدم
اکثر کراتین کارا با این کار میکنن خیلی خوبه
پرنسلی یا ریمینگتون
من خودم فیلیپس دارم خواهرم مارون
مارون بهتره
لیز بهترینه
البته اورجینالش فیکش زیاده
برا من ریمینگتون هس راضیم واقعا
رمینتون
من مک حرفه ای دارم خیلی راضی ام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.