۴ پاسخ

الان طبیعیه حس افسردگی داشته باشی فقط بهش بها نده یه ده روز ک شد برو تنهایی با شوهرت یه چرخی بزن من اکثرا همین کارو میکردم مامانمو میذاشتم پیش بچ شبا میرفتم یه دوری میزدیم

تو که چهار روزه زایمان کردی 😑😂😂😂

من الان ۴۵ روز زایمان کردن فقط ۵ روز پیش رفتم خونه مامانم من حتی بیرونم نمیبینم چه برسه برم جایی

والا من الانم همش خونه ام
پادرد و کمر درد نمیزاره راه برم

سوال های مرتبط