فک کنم دارم افسردگی بعد زایمان میگیرم😫😫

۴ پاسخ

طبیعیه قشنگم منم همینم. تو تنهایی گریه میکردم خانوادم میومدن دیدنم گریه میکردم ولی دارم سعی میکنم حالمو بد نکنم🥺🥺 سخته....

طبیعیه من گریه هم میکردم

عادیه تا چند ماه این افسردگی هستش شدتش کمتر میشه ولی کلا ولت نمیکنه

طبیعیه
محصوصا روزهای اول 🫠

سوال های مرتبط