خانما افسردگی بعد از زایمان چطوریه؟
فک کنم افسردگی گرفتم

۷ پاسخ

آخ آخ فک کنم منم دوسه روزه اول گرفتم،چون خیلی احساس زندانی بوذن میکردم،اینکه یهو آزادیم راحتیم رفت،از ی طرفم بچم زردیش بالا بود نگاش ک میکردم گناهم میومد از مظلومیتش هی گریه میکردم،بابام یا مامانم میگف خوب میشه همه میگیرن باز دلم میگرف گریه میکردم،الان ک اومدم خونم یهو بچه ک گریه میکنه منم حس بدی میگیرم میخام باش گریه کنم ...

بهش فکر نکن گلم
کلا این حس بی حوصلگی بعد زایمان طبیعی به خاطر از دست دادن خون و تغییرات هورمونی هست
دوست داری گریه بکنی
زود رنج میشی ...دلشوره

از بس بچه من تا آروم هست و ی تیکه یا دارم عاروق میگیرم یا سیر میدم یا پوشک
حتی وقت ی حمام ندارم
وقت نکردم هنوز ب افسردگی فک کنم،🙃🙃

خانوما کم خونی هم داشتین یا دارین ؟

از بعد چهل روز دیگه خوب میشی

منم همینطور فکر میکنم و کارم شده گریه

ی جوره مثلاً من خودم گریه میکرد بچه خودمم اشک و زار میگفتم چرا من بچه دارم چرا ازدواج کردم چرا بدنم بخیه داره اونوقت هم سن و سالهای من مجرد ی حس بدی ب خودت داری البته ک من سر این بارداری و اینام گرفتم کلا دوسال درگیرم ب این افسردگی پارسال زایمان کردم دقیقا همین موقع

سوال های مرتبط

مامان اهورا کوچولو مامان اهورا کوچولو ۳ ماهگی
مامان عشق مامان وبابا مامان عشق مامان وبابا ۱۴ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی