حتما پیگیرش باش سعی کن حالتو خوب کنی وگرنه میمونه باهات تا مدتها
منم مثل تو افسردگی گرفتم بدجور جوریکه حتا از شوهرم بدم میاد حالم ازش بهم می خوره از خودش از خونوادش .من قبلا اینجوری. نبودم ولی الان خیلی بدم میاد ازشون
کیه که نگرفته باشه من که همش گریه میکنم حالاشوهرمم اگه ادم بود باهام قهرنمیکرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.