۳ پاسخ

حتما پیگیرش باش سعی کن حالتو خوب کنی وگرنه میمونه باهات تا مدتها

منم مثل تو افسردگی گرفتم بدجور جوریکه حتا از شوهرم بدم میاد حالم ازش بهم می خوره از خودش از خونوادش .من قبلا اینجوری. نبودم ولی الان خیلی بدم میاد ازشون

کیه که نگرفته باشه من که همش گریه میکنم حالاشوهرمم اگه ادم بود باهام قهرنمیکرد

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان وبابا مامان عشق مامان وبابا ۱۴ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی