۱۱ پاسخ

طبیعیه منم تا دوهفته همش گریه میکردم بخصوص ک اطرافیان هم نفهم بودن
سعی کن خودتو سرگرم کنی ب این احساست بها ندی

فکنم خوردن ویتامین های گروه bمخصوصا b6.b12 اثر مثبت دارن

من از الان حس میکنم گرفتم🥲🥲

من دیوانگی بعد زایمان گرفتم😂

اگر هر روز بدتر از دیروزی با مشاور مشورت کن ولی اگه حالت ثابت یا بهتر می شی سعی کن کارایی را انجام بدی که حالت خوب می کنه مثل استراحت کافی، دوش گرفتن و....

منم تا دوماهگی پسرم همین بودم
غروب که میشد انگار عزرایئل میخاست بیاد سراغم یه چیزی انگار داشت خفم میکرد پسرمم بشدددددددت لحبازه انگار میدیدمش حالم بدتر میشد میخاستم برم روانپزشک دراین حد اوضاعم بد بود یه روز به خودم اومدم گفتم همه مادرا این راهو رفتنو ازش زنده دراومدن پس توهم میتونی
بیشتر سعی کردم با پسرم ارتباط بگیرم بیشتر بغلش کنم بیشتر باهاش صحبت کنم خداروشکر الان دوهفتس که حالم خوبه توهم همینکارو کن انشالله برای توهم جواب بده

فعلا بها نده
اگر خیلی ادامه دار شد حتما از مشاور کمک بگیر

سلام مامانی
به خودت حق بده مسیر طولانی از بارداری و سختیاشو تجربه کردی ومسئولیتات زیاد شده
مخصوصا اگه اطرافیان کمک نکنن فشارزیادی روته
ولی ماها درکت میکنیم. میفهمیم حالتو
از یه مشاور هم کمک بگیر و حس بدتو بگو
یه برگه بردار بارها بارها شده بنویس
تو خیلی قوی هستی. زندگی یه نی نی به دستای توانات و مهرت گره خورده

به این فکر کن که خیلیاااا ارزوی شرایط الان تورو دارن . هرکاری میکنن باردار نمیشن و تو حسرت بچه ان . تو الان یه بچه سالم داری
خوش باش با بچه ات و ازش لذت ببر❤️

تا ۳ هفته اول طبیعیه بخاطر هورموناست بعد سه هفته باید بهتر بشی نشد حتما دارو و درمان پزشکی

منم همینطور بودم بعد از 20 روز درست شدم

سوال های مرتبط