۱۲ پاسخ

وای ترس من بعد زایمان😭😭

منم اینجوری بودم وقتی شوهرم بغلم میکرد یا محبت میکرد خوب میشدم😂

منم خوبم یهو بی دلیل بهم میریزم همچی میره رو مخم کلافه وبی حوصله میشم باز خودم اوکی میشم نمدونم افسردگیه یاچی

با شوهرت صحبت کن الان نیاز به توجه داری
من الان بهترم اوایل حالم افتضاااح بود
جنگم بود شب و روز کارم گریه و دلشوره بود

منم همینم🥲🥲

طبیعیه عزیزم خیلیامون اینجوری بودیم
ب مرور کمتر میشه
من بعد حدود ۳ ماه ب نسبت اینجوریم هنوز ....

دقیقا منم همینم فقط دوست دارم گریه کنم اصلا دوست ندارم از جام بلند بشم

خوب میشی منم همینطور شدم
ولی با خودت حرف بزن و تمومش کن و بلند شو
من به خودم گفتم باید قوی باشی تازه اول راهی

طبیعیه تا چند روز اول چنین حسی رو داری منم داشتم ب مرور بهتر میشی سعی کن به چیزایی ک حالتو بهتر میکنه فکر کنی

چند هفته زایمان کردی گلک

من تا دیروز اینجور بودم

من از الان اینجوریم

سوال های مرتبط