فقط سعی کن به خودت امید بدی این دوران موقتی هستش
خودتو با کارای خونه در حد توانت مشغول کن
یه چند روز به اوج میرسه بعد کم کم بهتر میشی
منم همینم عزیزم
طبیعیه منم سر پسرم زایمان قبل هم دقیقا همین حالات رو داشتم
سعی کن زیاد بهش پر و بال ندی
اهنگ شاد بذار
سعی کن زودتر به شرایط قبل خودتو نزدیک کنی
مثلا منو شوهرم و پسرم هر شب مینشستیم یک فیلم نگاه میکردیم همراه با تنقلات و ....
دیشب حس کردم انجام اون کار طبق روال گذشته حالم رو بهتر میکنه
و واقعا موثر بود
سعی کن خودتو مشغول کنی یه چک لیست از کارایی که خوشحالت میکنه و تو این شرایط میتونی انجام بدی تهیه کن و سعی کن هر روز یکیشو انجام بدی . نگران نباش این دوران موقتیه چون هیچی این روزا سر جاش نیست آدم فکر میکنه همیشه قراره اینجوری زندگی کنه و هیچ وقت برای خودش مباشه تما یه خرده که کوچولوتبزرگ بشه دو هم برای خودت وقت بیشتری داری . سعی کن مکمل ها و وینامین هات رو هم به موقع بخوری خیلی. وی خلق و خو تاثیر داره
منم اینجوری بودم اعصابمم ضعیف شده بود.اما رفته رفته بهتر شدم
میخواستم راجب بیمارستان بپرسم چ چیزای نیازبود ک تو ساک باشه
و رسیدگیشون چطوربود
عزیزم خودتو سرگرم کن
اهنگای شاد گوش کن
کم کم بهترمیشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.