۹ پاسخ

من خیلی روحیه داشتم برای زایمان
تا بدنیا اومد بردنش ان ای سیو
انقد گربه کردم پشت چشامم آب آورده دعا کنید بیارمش پیش خودم تموم سختیاشو ب جون میخرم

حتما از کمک روانشناس استفاده کن
اینکه صرفا به خودت برسی و خوشگذرونی کنی و ... باعث نمی‌شه خطرش ماملا رفع بشه تا دوسال بعد تولد بچه امکان ابتلا به افسردگی بعد زایمان هست

منم مثل توبودم میشستم بی دلیل اشکم میریخت میگفتن چته نمیدونستم واقن چراگریه میکنم فقط خودت میتونی حالتو خوب کنی با بچت بازی کن به خودت برس اهنگ بزار برو بیرون یکم نزار این افسردگی طولانی بشه که تاثیرشو روت میزاره تو اینده

سردیجات نخور اصلا
سعی کن خودتو سرگرم کنی
با دوستات فامیل هر کس که راحتی زنگ بزن تلفنی صحبت کن
اگه شرایطشو داری بگو بیان پیشت یا یکی دو ساعت بری بیرون
نمی‌دونم همسرت چطوریه ولی واقعا همسر آدم از همه مهمتره باهم برید بیرون بچرخید با ماشین یه چیزی بخورید وقت بگذرونید
اصلا به این فکر نکن که قراره افسردگی بگیری


منم هفته اول همش استرس داشتم الکی
دور از چشم بقیه گریه میکردم
حالم بد بود
این کارا رو انجام دادم واقعا الان بهترم
خودتو حبس نکن تو خونه الان هوا خوبه طبیعت قشنگه برو بیرون لذت ببر
یکی دو ساعتم از بچه دور باشی دلت براش تنگ میشه سختیاش یادت میره
به نظرم اگه شیر خودتو میدی
یه شب تا صبح بگو مامانت شیر خشک بده تو بخوابی کمبود خواب واقعا آدمو اذیت می‌کنه یه شب خوب بخوابی حالت خیلی فرق میکنه

منم منم

آخ گفتی ! زندگی‌مثله یه کابوس شده یه طفل معصوم‌ آوردیم این دنیا حتی نمیتونه دردشو بگه ما هم کارمون شده شیر بده جا عوض کن راه ببر آروغ بگیر ....خدایی چه وضعیه دلم میخواد شوهرمو خفه کنم

من ۳روز

كم كم خوب ميشي منم زايمان اولم همينطوري شدم شديد تا حدي كه پامو ميزاشتم خونه گريه ميكردم

منم افسردگی گرفتم الان
امروز رفتم اصلاح و موهامو درست کردم ارایش کردم یکم حالم بهتر شد یکم
بنظرم به خودت برس کسی بود بچه رو نگه داره بیرون برو ی دوری بزن حالت عوض میشه
واسه خودت یچیز کوچیکم بگیری بنظرم حالت بهتر میشه
برای خودت تایم بزار

سوال های مرتبط