افسردگی بعد زایمان گرفتم

۷ پاسخ

من تو بارداری گرفتم🥺

عزیزم منم بعد زایمان افسردگی گرفتم دلیلشم فقط و فقط مادرشوهرم بوووود قشنگ خون منو به جوش میاورد 🥲🥲خداروشکر یک ماهه باهاش حرف نمیزنم پاشو خونمون نمیزاره ولی ترکش هاش هنوز هست زنگ میزنه به شوهرم دائما توصیه میکنه بچه رو اینطوری نکنیاااا فلان نشه هاااا سرما نخوره هاااا روانیم کرده انقدر بدم میاد ازش که حد نداره

حتما برو زیر نظر روانپزشک و روانشناس

با یه مشاور صحبت کن تا بد تر نشدی

منم همینطورم

چجوریه ??عصبی شدی?

من افسردگی قبل از زایمان گرفتم

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان وبابا مامان عشق مامان وبابا ۱۳ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی