من تو بارداری گرفتم🥺
عزیزم منم بعد زایمان افسردگی گرفتم دلیلشم فقط و فقط مادرشوهرم بوووود قشنگ خون منو به جوش میاورد 🥲🥲خداروشکر یک ماهه باهاش حرف نمیزنم پاشو خونمون نمیزاره ولی ترکش هاش هنوز هست زنگ میزنه به شوهرم دائما توصیه میکنه بچه رو اینطوری نکنیاااا فلان نشه هاااا سرما نخوره هاااا روانیم کرده انقدر بدم میاد ازش که حد نداره
حتما برو زیر نظر روانپزشک و روانشناس
با یه مشاور صحبت کن تا بد تر نشدی
منم همینطورم
چجوریه ??عصبی شدی?
من افسردگی قبل از زایمان گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.