افسردگی بعد از زایمان چطوریه

۶ پاسخ

نگران بچم بودم همش چکش میکردم ببینم مشکلی نداره
تپش قلب داشتم
دلشوره زیاد
همش حس میکردم نمیتونم مامان خوبی باشم
حس میکردم خودم بچه خوبی برای پدر مادرم نبودم
دوست نداشتم تو جمع باشم
مهمون میومد اعصابم بهم میریخت
هم دوست داشتم تنها باشم وقتیم تنها میشدم یه غمی میومد سراغم
بهم سلامم میگفتم گریه میکردم
بی دلیل دوست داشتم گریه کنم
خیلی وضعیت بدی بود خداروشکر تموم شد

اولاش حالت روحیت عوض میشه اسمشو افسردگی نزار همه اونجورین ممکنه زود عصبانی بشی بی دلیل گریه کنی و حس خوب نداشته باشی کاملا طبیعیه به مرور زمان میگذره کمک بگیر از اطرافیان به خودت برس با همسرت وقت بگذرون روحیع بده به خودت و اسم افسردگی هم به خودت تلقین نکن

حس ناکافی بودن. حس ترس، ناراحتی،اضطراب،بی انگیزگی،خفگی،فروپاشی روانی
سعی کن کمک بگیری برای نگهداری بچه

ترس از نگهداری یه بچه
استرس و اضطراب
نگرانی
یه لحظه ته دلت خالی میشه و گریت میگیره بدون دلیل
حس انجام هیچ کاری نداری

ینی من🤦🏻‍♀️😅

عزیزم بعد زایمان اصلا حال روحی و جسمیت خوب نیست
من خودم خیلی اذیت شدم طبیعی زایمان کردم و واسه بخیه هام اذیت شدم
بعدش بخیه هام باز شده بود از استرس اینکه دوباره برم همون درد هارو بکشم واقعا داشتم دیونه میشدم
انقد استرس داشتم که تا مرز افسردگی رفتم
الان کم کم دارم به حالت نرمال برمیگردم
به نظرم اصلا خونه تنها نمون، سعی کن بیشتر تو جمع باشی به خودت برس خوشحال باش چون واقعا خطرناکه خدایی نکرده افسردگی نگیری
من یه جوری بودم که حتی بچمم دوست نداشتم هیچ حسی بهش نداشتم باور میکنی؟

سوال های مرتبط

مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 ۹ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۷ ماهگی
مامان 💝آنا🧚‍♀️ مامان 💝آنا🧚‍♀️ ۸ ماهگی
مامان سید کوچولو🩵 مامان سید کوچولو🩵 ۷ ماهگی