لعنت به افسردگی بعد از زایمان

۱۱ پاسخ

من همش گریه میکنم حالم اصلا خوب نیست هیچکس درکم نمیکنه حتی شوهرم دوست دارم بمیرم

من همش گریه میکنم

وای من که تو بیمارستان پیش بچه هام بودم دلم میخاست فقط گریه کنم اینقد گریه کردم

من ک پسرم نزدیک سه ماهشه ولی هنوز با افسردگی دست و پنجه نرم میکنم البته بگم خداروشککککر خیلی خیلی بهترم ولی کلا سخته هیچکس هم آدم رو درک نمیکنه
واقعا حال عجیبیه بمن ک خیلی سخت گذشت

منم افسردگی گرفتم
خیلی سخته
فقط اگه شوهرت هواتو داشته باشه و باهت تو بچه داری همراهی کنه خیلی زود خوب میشی
واینکه بعضی روزا بچه رو سیرکنی و وقتی خوابید بذاریش پیش مادری شوهری کسی و بری چندساعت بخوابی یا بری حتی بیرون قدم بزنی

من همش فکر میکنم به دنیا بیاد بهتر میشم حالم خوبه چرا همه افسردگی میگیرن🥲

قرص اهن و ویتامین هاتو حتما بخور

سعی کن دورت شلوغ باشه این خیلی مهمه

خیلی سخته

من تازه تازه دارم بهتر میشم

چه علائمی داری مگه ابجی

سوال های مرتبط

مامان 💝آنا🧚‍♀️ مامان 💝آنا🧚‍♀️ ۸ ماهگی
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۷ ماهگی
مامان اهورا کوچولو مامان اهورا کوچولو ۳ ماهگی
مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 ۹ ماهگی
مامان سید کوچولو🩵 مامان سید کوچولو🩵 ۷ ماهگی