خانما علائم افسردگی بعد از زایمان چیه؟چجوریه؟!

۲ پاسخ

افسردگی نیست
چون بچه که میاد آدم ی کم محدود میشه از بیرون رفتن.....
واقعا موافقم نقش همسر مهمه
چون زایمان کردیم حساس شدیم واقعا ی مرد واقعی میخواد ک ناز آدمو بکشه
من با اینک شوهرم کمک حالمه ولی گاهی حس میکنم فقط من ب تنهایی بچه خواستم و دلیل بچه آوردنمون منم بهشم چندین بار گفتم ک باهم تصمیم گرفتیم پس کنارم باش
مردام خستن ولی خب ما روحمون لطیف🫠🫣😂😬

نمیدونممم
ولی من ب شدت دوست دارم تنها باشم
دلم واسه قبل زایمانم تنگ شده
الکی گریم میگیره
حوصله کسیم ندارم🥲نمیدونم افسردگیه یا چی

سوال های مرتبط

مامان Daniyal🩵🪽👣 مامان Daniyal🩵🪽👣 ۱۲ ماهگی
مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 ۹ ماهگی
مامان سامیار و سامین مامان سامیار و سامین ۱۲ ماهگی
مامان آیدین🩵👼 مامان آیدین🩵👼 ۵ ماهگی
مامان آراز 👼🪽💙 مامان آراز 👼🪽💙 روزهای ابتدایی تولد