خانما علائم افسردگی بعد زایمان چیه من همش دارم گریه میکنم

۲ پاسخ

به خودت سخت نگیر عزیزم
خودتو سرزنش نکن بابت چیزی
الان هیکل و قیافه که بهم ریخته دورتم شلوغه بچم اذیت میکنه به خودت فرصت بده زمان بگذره
خکب میشه کم کم
سعی کن خودتو نندازی یه کاری که دوس داری بکنی نذار غرق شی تو این حال

باید شاکر باشی که خدا بچه سالم بهت داده از همه چی شاکر باش

سوال های مرتبط

مامان Daniyal🩵🪽👣 مامان Daniyal🩵🪽👣 ۱۲ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی