۳ پاسخ

من تا ۴۰ روز اینجوری بودم بعد خوب شدم
چون پسرمم روز می‌خوابید و شب بیدار بود منم کلافه و افسرده بودم

برامن تازه داره شروع میشه

😓😓منک داغونم

سوال های مرتبط

مامان هوگر🐣💙 مامان هوگر🐣💙 ۹ ماهگی