هی یاداولین زایمانم افتادم😢
منم افسردگی گرفتم ، دلم اون استقلالی ک توخونه داشتم رو میخواد، دلم برای فیلم دیدنام تنگ شده ، برای غذا درست کردنام بدون اینکه مسئولیتی داشته باشم تنگ شده ، دلم حتی برای دستشویی رفتن و نشستن تو دستشویی به مدت زیاد تنگ شده ، دلم برای حموم کردن با ارامش تنک شده ، هی باید زود در بیام چون میترسم بیدار بشه و گریه کنه
منم همینم بخدا.😭
سعی کن از این فاز بیای بیرون..گریه هم کن تا خالی بشی...بیشتر استراجت کن.
من که دارم افسردگی بارداری میگیرمو دلم بدن سابقمو میخواد دلم خوب بدون درد وحشتناک استخوونامو میخواد یه راه رفتن ساده...
بعد زایمان چه شود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.