۹ پاسخ

منم همینجوری بودم
تو بهترین مادر برای بچت هستی اگه مامان اولی هستی بدون تو هم بار اوله مادر میشی طبیعیه خیلی چیزا ندونی و مطمئنا تموم تلاشتو برای بچت میکنی
این روزا و حسای بدت هم کمرنگ میشه. هیچ اشکالی هم نداره اگه کم بیاری و گریه کنی

بهتر میشی منم بعد زایمان حالم خوب نبود تاپیک زدم هورمون‌ها بهم میریزه بدن تا مثل قبل بارداری بشه

منم همینم رفته رفته بهتر میشی

من زایمان نکرده اینجوریم ،به شرایط زندگی ام خیلی مربوط میشه

متاسفانه بااین وضع مملکت نه میشه تجویز کرد بری بیزون ک حالت بهتر شه نه با بچه قدم بزنی😑 خودت باید ب داد خودت برسی اما بدون میگذره و حسرت لذت نبردنش میمونه برات

درکت میکنم منم دقیقا همین حسو دارم
با کوچیک ترین حرف ناراحت کننده ای دلگیر میشم و گریه ام میگیره

اره خیلی بده

منم اونجوریم افسردگی نیست تغییر شدید هورمون هاست همش گریه م درمیاد به مرور بهتر میشیم قطعا که مادر هر نی نی بهترین مادر دنیاس

منم گرفتم شدیدا
هنوزم خوب نشدم

سوال های مرتبط