۷ پاسخ

عزیزم سعی کن خودتو مشغول کنی من سریع اومدم خونه خودم از خونه مامانم اینا کار های خونه رو انجام می‌دادم فیلم میدیدم همش خودمو مشغول میکردم بعد این که خیلی شدید داشت میشد برای من هرکس هرچی میگفت گریم می‌گرفت

عزیزم‌بعد زایمان طبیعیه ولی سعی کن این حس و از خودت دور کنی. به روز های خوب فکر کن به اینکه چند ماه دیگه بچتو باید ببری پارک کلی کارا داری باهاش انجام بدی و.... سرتو گرم کن

سلام عزیزم من مامان دومی ام بچه اولم ۱۷ماهشه منم بعد زایمان اولم اینطور بودم حدودا ۵ماه طول کشید بخاطر اینکه از نظر خودم از نردبون افتادم تو چاه هیچی نمیدیدم فقط خودم بودمو بچم جایی نمیرفتم حس میکردم این بدترین اتفاق زندگیمه ولی درست شد جوری که الان میگم ارزشش رو داشت اون سختیا که پسرمو ببینم اینطوری بهم بگه ماما ماما

من اینجور بودم خوب شدم ولی احساس میکنم بعضی وقتها ناراحتم

منم همینجوریم همش گریه میکنم حس میکنم کسی نمیفهمتم حتی شوهرم
باهاش دیروز درد دل کردم از حال بدم امروز از دیروز بدتر شده

اصلا منتظر حال خوب که خودش بیاد نباش ،سریع برو دکتر خیلی خطرناکه

سلام عزیزم چن روزس نوزادت؟اره افسردگی بچه داری هس

سوال های مرتبط