سونوی ان تی
نسل امید دکترحمیدیان
یا صدری
پیشنهادتون؟؟؟؟

۶ پاسخ

من پیش دکتر حمیدیان رفتم
احتمال جنسیت رو داد
ولی چیزی ک خیلی خوب بود این بود که من ۲/۵ ساعت بچه آروم نمیشد ک ضخامت گردنشو اندازه بزنه
ولی ول نکرد
تلاش کرد تا دقت کنه

من اینا نرفتم آخه دکتر شاکری

من دکتر نرگس نهاوندی رفتم اتفاقا امروز برای انومالی هم پیشش بودم خیلی کارش دقیق سمت قائم مقام هست

هركى هر سوالى داره ميتونه عضو گروه تلگرامم بشه اونجا مخصوص خانماي باردار وحتى اونايي كه قصد باردارى دارن
پيام بزاريد عضوتون كنم تو گروه Samirapixiie@

من نسل امید پیش دکتر یاسر حمیدیان رفتم ، واقعا کارش حرف نداره ، خیلیییی دقیقه

من ی بار همینو پرسیدم جوابی نگرفتم راستش همون صدری میرم😅

سوال های مرتبط

مامان تو دلی 🩵💙 مامان تو دلی 🩵💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق کوچولو🥹 مامان فندوق کوچولو🥹 هفته هجدهم بارداری
مامان محمدمهدی مامان محمدمهدی ۶ ماهگی
مامان مامانِ آیهان مامان مامانِ آیهان ۸ ماهگی
مامان 🩷دلناز خانوم🩷 مامان 🩷دلناز خانوم🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دریا خانم 💫 مامان دریا خانم 💫 هفته سی‌ام بارداری