اره طبیعیه ب مرور خوب میشه
یبوسته؟
اره
اتفاقا امروز دکتر رفتم و گفت طبیعیه کولیکه و ماساژش بدم کمر و شکمشو
اوایل طبیعیه اگه بازور مدفوعش میکنه .اگه نمیکنه یبوستم در کنارش داره
بچه ماهم هست
اره همینه
دکترب من گف علامت کولیکه
چیز باد دار خوردی
بهش آبجوش نبات بده تا دلدردش آروم شه
اگه رفلاکس نداره یه قطره عرق نعنا هم توش بریز
شاید نفخ داره
مگه دل درد داره یا یبوست
بچه منم همینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.