۴ پاسخ

شربت دی سی کلومین عالیه

کپسول یامی
ماست چکیده با کته سفید
کشک

عرق نعنا یکم قاطی آب کن بده بهش ، پودر سنجد اگه داری با ماست قاطی کن بهش بده شربت هم پدی لاکت خوبه هم واسه دل درد هم اسهال

پونه داری؟
یکم برنج اش بریز تو آب داخلش پونه بریز
اگه حساسیت نداره و قبلا دادی یکمم وقتی خنک شد ماست پروبیوتیک بریز داخلش بده بخوره

سوال های مرتبط