۱۲ پاسخ

برا من هاله افتاد😐

والله هل بخاطرطبع گرمی که داره بادسردکه به رحم واردشده خارج می‌کنه ..از لحاظ بنده این دمنوش عالیه ولی دمنوش دارچین زعفران زنجفیل هم هست

یکم زود زدی بهتره که حداقل یک هفته تا ده روز تاخیر داشته باشی بزنی دقیق تر نشون میده

کمرم هم خیلی درد داره از صب ساعت 8 بیدار شدم ب قرمه سبزی درست کردن نمیدونستم میخام پریود شم این بچه هم هی چسبیده بهم کلا از پا افتادم همش بغلم یجا غذا درست کردن یجا یچه یجا درد

من تازه پریود شدم دارم میمیرم از دل درد🥲

منم مثل شما گاهی سروقت ومنظم پریود میشم گاهی با فواصل زیاد ...ودرضمن جای نگرانی نداره جانم چون شیرخودت بهشون میدین اینجوری نظمی در پریودی به وجود میات بعدکه ازشیرگرفتین کم کم پریودی منظم میشه☺️

یه دمنوش درست کن بخور

نگران نباشین جان .اگه هفت روزیاده روزت باشه ..اونوقت اگه علائم پریودی نداشته باشی عادیه ...
ودرضمن یه سوال ایاشماشیرخودت روبه دخترگلت می‌دین یاشیرخشک؟

منفیه

منفیه

منفیه اون سفیده خط تبخیره

منفی هس

سوال های مرتبط

مامان نهال و امیرحسین مامان نهال و امیرحسین ۶ ماهگی