۳ پاسخ

من اپتامیل پرونوترا میدم خیلی خوبه. هم سبکه و هم وزن دهی خوبی داره همم باعث یبوست بچه نمیشه. ولی خب بد گیر میاد

شیرخشک منظورته؟

مشکل منم هست میخوام زود وزن بگیره وزنش خیلی کمه

سوال های مرتبط

مامان محسن مامان محسن ۱۱ ماهگی