۷ پاسخ

عزیزم این طبیعیه که بچه بعد تولد مقداری وزن از دست میده
همه بچه ها اکثرا اینطور هستن،نگران نباش

برای من ۳۲۰۰ بود دنیا اومدنی یکی دو روز بعد کم کرد شد ۲۷۰۰

سلام عزیزم
نگران نباش بچه منم بعد تولد وزنش اومد پایین بعد ده روز وزنش رفت بالا

دختر منم ۲۴۹۰ بدنیا اومد سه روزگی بردمش ۲۲۰۰ شده بود
شونزده روزگی ک بردم سه کیلو شده بود
ولی در کل وزن زیادی نگرفت الآنم دوسال و هفت ماهشه ماشلا قد بلنده ولی لاغر مهم اینه تنشون سالم باشه

اکثرا کم میکنن عزیزم نگران نباشه دختر منم 300 گرم کم کرد ولی 10 روزگی بردمش برگشته بود به وزن تولدش

همه بچها کم‌میکنن هفته اوّل

سلام عزیزم
کجا وزن کردین؟ تقریبا همه نوزاد ها بعد از تولد تا حدود ۵۰۰ گرم کم می‌کنن.پیش متخصص یه ویزیت بعد از تولد برید تا خیالتون راحت بشه

سوال های مرتبط