عزیزم همش منتظرت بودم🥺🥺🥺خداروشکر خداروشکر خداروشکر عزیزم که سالمه بچت برا منم دعا کن
اپتامیل پی دی اف بذه بهش
مال منم ۳۸ هفته ۲ روز به دنیا آومد
۲ کیلو ۶۰۰
بود
کم بود هم شیر خودم هم آپتامیل
بهش میدم ۳۰ سیسی بهش میدم چون شیرم کمه
خودشون کمکم وزن میگیرن
پری نان بهش بده یا اپتامیل پی دی اف زودی وزن بگیره
عزیزم تازه ۳ روزشه صبر داشته باش هفتههای اول که کلا یکم کم میکنن ولی چون شما شیر خشک میدی دیگه شاید کم نکنه ولی باید بذاری دو سه هفته بگذره
بعد ۱۵ سی سی رو چطوری درست میکنی ؟
همون ۳۰ سی سی بوده بچه
زیاد هم بهش نده رفلکسی بشه بچه به مرور وزن میگیره نگران نباش
همین شیر خشک بده وزن میگیره
مشکلی داشتی وزنش کم بوده؟
۱۵ سیسی خیلی کمه
منم شاید ۳۷بیاد نگرانم میره دستگاه بچه امول ریه کی بهت زدن؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.