بچه ها اولش وزن کم میکنن ،دوباره وزن اضاف میکنن نگران نباش
ببخشید😂🤦♀️
😳😳😳😐😐😐درست نوشتی؟
وزنش خوبه 3750
ای وای اشتباه نوشتم شده ۳۷۵۰
عجب دکتری
آزمایش ازش نخواست ؟
داروی خاصی نداد؟
ببر بهداشت هم وزن کنه شاید ترازوش خراب بوده
خواهر تنها نیستی
مطمئنی ۱۷۵۰؟
اگه ۲۷۵۰ باشه طبیعیه.
چرا اینقد زیاد کم کرد ؟؟
دکتر چیزی نگفت
چرا اینقدر کم شده
1750؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.