منم گيگوز ميدم وزن دهيش خوبه
دكتر بردم چندروز پيش گفتم نيازه عوض كنم گف نه اصلا خوبه همين
وزن تولدش ٢٣٠٠ بود الان ٣ ماهگي ٤٧٠٠ بود
خواهر شوهرم بچش شیر خشک گیگوز میداد تپلی شده بود ک نگو ماشاالله هنوزم توله الان ۷سالشع
منم گیگوز میدم لاغر مونده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.