۳ پاسخ

منم گيگوز ميدم وزن دهيش خوبه
دكتر بردم چندروز پيش گفتم نيازه عوض كنم گف نه اصلا خوبه همين
وزن تولدش ٢٣٠٠ بود الان ٣ ماهگي ٤٧٠٠ بود

خواهر شوهرم بچش شیر خشک گیگوز میداد تپلی شده بود ک نگو ماشاالله هنوزم توله الان ۷سالشع

منم گیگوز میدم لاغر مونده

سوال های مرتبط

مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۶ ماهگی