خانومای که یبوست داشتین چیکار کردین خوب شدین

۹ پاسخ

من رفتم دکتر بهداشت یه پودر داد بهم
که تواب بریزم بخورم
بعد سبزیجات پخته میخوردم
خرما هم گاهی
برنج شکم سفت میکنه یه مدتی نخور.
پر زدالو تواب خیس کن بخور
مایعات یکم بیشتر بخور
من دقیقا ازبعد زایمان تا 3ماهگی پسرم اذیت بودم الان ولی شکرخدا خوبشدم گاهی هرروز کاهی یکی درمیون الی دوروز درمیون

شربت پیدرولاکس خوردم جواب داد

پودر پیدرولاکس بخر از داروخانه یه قاشق رو توی یه لیوان آب حل کن سحریا بخور یا بعداز افطاری
خوب میشی

یه قرصی هست من از داروخونه گرفتم ینی وقتایی که مسافرت یا مهمونی میرم اسیرم تا اون قرص و میخورم سریع تاثیر میذاره

من سبزیجات ومیوه جات استفده میکنم خوبم

من آخرمریض شدم دکترکلی سرم آمپول زد بعداون خوب شدم

پر قیسی خیلی خوبه
مایعات زیاد بخور

روغن کرچک خوراکی خوردنیه قاشق غذا خوری

شیر خودتو میدی؟؟

سوال های مرتبط

مامان محمد♡‌‌ مامان محمد♡‌‌ ۱۷ ماهگی