۵ پاسخ

دختر منم بعد از اینکه سرما خوره اصلا شیر نمیخوره نمیدونم چیکار کنم

دقیقا منم داشتم تو تاپیک یکی دیگه همینو میگفتم
چند شبه پسرم سینم رو ول نمیکنه .میخوابه از کنارش بلند میشم باز کریه میکنه که شیر میخوام

دقیقا همین الانم دو دقیقه خورد سینه رو ول کرد😤چن روزه وضعم اینه با این تفاوت که نمیخابه بیدار میمونه تا از گشنگی و بی خوابی گریش بگیرع بعد انقدر گریه میکنه تا خابش ببره اونوقت تو خواب سینمو میذارم دهنش انگار از قحطی برگشته😐منم دیگ خسته شدم

ببرش دکتر رفلاکس داره عزیزم

تو خواب همینطورن پسر منم تو خواب کم شیر میخوره

سوال های مرتبط