پیاده روی کن برو دوش آب گرم بگیر
شاید بچه دلش خواست بیاد😂
قاشقت عینه مال منه 😍😅
اسکات بزن و نزدیکی کن و دوش بگیر ، برو معاینه تحریکی شو
علائم زایمانه عزیزم. ساعت بگیر بنویس روی برگه مرطب بود حتما برو بیمارستان . من ۲۰ دقیقه ای میگرفت سفت میشد
طبیعی هستی جانم؟
برو بیمارستان ان استی بده
من وقتی رفتم سفت شده بود گفت چرا همونوقت که شروع شد نیومدی
همین سفت شدن شکم درد زایمان حساب میشه. حتما که نباید دل درد داشته باشی
تکون بچه ت خوبه ؟؟؟
کم نشده ؟؟؟
سارا موقع زایمانت برای من دعا کن اگر خدا صلاح میدونه یه بچه سالم و صالح نصیبم کنه ...
فک کنم دیگه وقتشه انشالله
40هفته زایمان کردم
دوش آبگرم بگیر پیاده رود کن و نزدیکی داشته باشه
منم اینجوری بودم برای پسرم صبحش زایمان کردم
باید ان اس تی بدی
کاش میرفتی ان اس تی میدادی شاید دردات شروع شده
سوالت چ ربطی به این کاسه سالاد داشت😐
چرا پیاده روی نمیکنی دهانه رحمت باز بشه
دوش آب گرم بگیر
مواظب باش کمکم
وای کاش من الان هفته ی شما بودم شبانه.روز ورزشمیکردم تا بزام
این چیه درست کردی؟؟
انقباض داشتی به ان اس تی بده
مثل حالت پریودی؟
برو سزارین کن خواهر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.