عیب نداره بچه ها همینجوری میشن..گشنش بشه میخوره..بیشتر تو خواب بده
فقط شیر بده تبش بالا نره
با قطره چکون بهش بده
هرچی بیشتر شیر بخوره زودتر سرحال میشه
با قطره چکون چی ؟دختر منم چون اون روز خیلی خواب آلود بود بخاطر استا و دردش نمیتونست بخوره .فرداش ولی خوب شد .نگران نباش عزیزم .میخوره میلش بکشه
عزیزممممم اذیته بچه ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.