۶ پاسخ

عزیزم یه چیزی هست به اسم فیدینگ تیوب همونو بگیر باهاش کمکی شیرخشک بده از کنار سینه ترقیب میشه سینه رو بگیره

برای منم‌اول نمیگرفتم‌میدوشیدم باقطره چکان میدادم بدکم‌کم‌میگیره نگران نباش

سینت نوک داره؟
اگه نداره سعی کن نوکشو بیاری بیرون، از بهداشتم کمک بگیر خیلی خوبه

سلام عزیزم باید هی بزاری
دهنش آخرش میگیره عجله نکن من که سومین بچمه بزورسینموگرفت

منم‌همینکارو‌میکنم ولی مرتب باید بدوشی روزی بیش از شش بار ک‌شیرت کم نشه

الان تا کوچیکه سعی کن سینتو بدی وگرنه عادت کنه دیگه نمیگیره
پسر من نگرفت دیگه

سوال های مرتبط

مامان پرنستنت مامان پرنستنت ۷ ماهگی