خانومایی اپیدورال زدن اپیدورال درد داره؟

۶ پاسخ

اپیدورال عاااالیه

دردش در حد چند ثانیه است بعدشم تو اینقدر درد میکشی که اون هیچه اصن😄😄

ببخشید امپولش تو کمر میزن یا تو واژن

من که فیلمشو تو کلاس زایمان دیدم 🥴داغون شدم بنظرم ارزش داره نهایتن ۲ دقیقه درد داره بعدش بی حس میشی جای آمپولم دیگ یادت میرع
اگر روند زایمانت طبیعی خیلی خوب پیش رفت نزن چون عوارض های خودشو داره منم فعلا تصمیم ندارم بزنم تا برم اونجا تو عمل انجام شده قرار بگیرم ببینم میخام چیکا کنم

نه اصلا چیزی حس نمیکنی

اونجا اونقد درد داری ک درد اون مشخص نمیش خخخ

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۶ ماهگی