سلام بچه منم هر سری با هر بهانه میره دستشویی ولی به قول شما هر دفعه هم ک میره جیش و پی پیشو میکنه والا فکر کنم طبیعی باشع
سردیش کرده سیاهدونه دم کن بهش بده دارچین بنداز تو اب بجوشه با عسل شیرین کن بهش بده نبات داغ درست کن بهش بده
منم مشکل شمارو دارم پسرم هر یک ربع دستشویی دو سه ماهی میشه اینطوریه نمیدونم چرا ولی صبح تا شب من دسشوییمممم واقعا کلافه شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.