دخملم واکسن خورددوماه دیک هم دارع

تصویر
۴ پاسخ

ای جون🥺🥺🥺🤩

ای جانم امششب و فرداشب هوشیار بخوابی
سر راه شیاف تبر نوزادان بگیری
خونه باشه

عزیزم پسر منم دیروز واکسنشو زدیم

ان شاءالله سبک باشه

سوال های مرتبط

مامان پناه😊 مامان پناه😊 ۱۳ ماهگی