۵ پاسخ

عمادو شنبه میزنم😑😑الهی بگردم برا بچه هامون

اوخی عزیزمم پسر منم امروز داشت نشد بزنم فردا باید بزنم

پسر من هفته آینده واکسن داره 😖😖😖😭

من امروز زدم برای پسرم،شکرخدا گوش شبطون کر اصلا اذیت نشده،قبلشم استامینوفن ندادم،همه میگن چهارماهگی راحت تره،نترس ایشالا که برای دلارا هم سبکه

برا آی‌نور خیلی سبک بود و اصلا اذیت نشد
ایشالا برا شمام سبک باشه

سوال های مرتبط

مامان محمدهیرا💙👶 مامان محمدهیرا💙👶 ۸ ماهگی