عمادو شنبه میزنم😑😑الهی بگردم برا بچه هامون
اوخی عزیزمم پسر منم امروز داشت نشد بزنم فردا باید بزنم
پسر من هفته آینده واکسن داره 😖😖😖😭
من امروز زدم برای پسرم،شکرخدا گوش شبطون کر اصلا اذیت نشده،قبلشم استامینوفن ندادم،همه میگن چهارماهگی راحت تره،نترس ایشالا که برای دلارا هم سبکه
برا آینور خیلی سبک بود و اصلا اذیت نشد
ایشالا برا شمام سبک باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.