مامانا فردا دخترم واکسن ۴ماهگی داره سخته؟؟؟😢

۹ پاسخ

کمپرس آب سرد و گرم خیلی مهمه
اگه درست انجام بدی درد پا نخواهد داشت

از دوماهگی خیلی بهتره
پسر من که خداروشکر تب نکرد

۴ماهگی بهترین واکسن بود
ولی دوماهگی ۶ماهگی پدرم در اومد

ایشالله که سبک میشه براش

خودش گشنگی فشار میاره میخوره از درده شیر نمیگیره من انقد درد داشت پای چپش یادش میافتاد گریه میکرد شیر نمیگرفت

یکم اره پاراکیدبده بهش

نه عزیزم دختر من همون موقع شیر دادم بهش خوابش برد

بستگی به خود بچه داره
واسه منو پای چپش نمیدونم بد زدن یا اینکه واکسن سنگینیه بچم پاشو تکون نمیداد ترسیده بود شکر خدا فقط ۲۴ساعت بود ولی سرو گردنش انقد داغ بود تب نبود فقط سر و گردنش داغ بود شیرم نمیگرفت به زور میدادم🤦🏻‍♀️

خداروشکر برای پسرم خیلی راحت بود
اصلا تب نکرد

اصلااااا
البته بدن با بدن فرق داره

سوال های مرتبط

مامان محمدهیرا💙👶 مامان محمدهیرا💙👶 ۸ ماهگی
مامان 🍋امیرعلی مامان 🍋امیرعلی ۱۷ ماهگی
مامان علی و هانا مامان علی و هانا ۱۱ ماهگی