۷ پاسخ

منم امروز دخترکم واکسن ۴ ماهگی زد ۲ تا خوراکی دو تا تزریقی دقیقا واکسنای ۲ ماهگی براشون تکرار میشه گلم انشالله ک برا همه نی نیا آسون باشه و زودی خوب بشن نگران نباش عزیزم توکلت بخدا باشه اینا فرشتن خدا مواظبشونه فقط ۴ ساعتی مواظب باش روز اول دو برابر وزنش قطره استامینوفن بدی فرداش ۶ ساعتی انشالله پایان روز دوم خوبه خوبه

برا دخترم من نسبت به دو ماهگی سخت بود

بستگی ب بچه داره ک چجوری بگذره بهش...
3تا تزریقی 2تا خوراکی

ماهم امروز زدیم فعلا که فقط گریه میکنه

۲تا تزریقی ۲تا خوراکی

۴ ماهگی برای بچم سخت بود. ولی ۶ اصلا تب نکرد

۳ تاتزریقی ۲ تا خوراکی

سوال های مرتبط

مامان محمدهیرا💙👶 مامان محمدهیرا💙👶 ۸ ماهگی
مامان 🍋امیرعلی مامان 🍋امیرعلی ۱۷ ماهگی