۴ پاسخ

بچه من برا واکسن دوماهگی خیلی اذیت شد ولی خداراشکر برا ۴ماهگی اوکی بود
من بهداشتی ک برا دوماهگی رفتیم نرفتم دستش خیلی سنگین بود

خیلی سبک بود ۲ماهگی خیلی اذیت شدیم🫠

پاراکید سر ساعت بده دقیق

من امروز زدم الانم بیدارم نمیتونم بخوابم بچم تبش میره بالا میاد پایین واقعا گناه دارن بچها

سوال های مرتبط

مامان 🍋امیرعلی مامان 🍋امیرعلی ۱۷ ماهگی
مامان علی و هانا مامان علی و هانا ۱۱ ماهگی